Halinalle's 24/7 Sauna!!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Counter-strike
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Puliukon hakemus <3

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Pawning Bunny




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 22.06.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Tuusula

Puliukon hakemus <3 Empty
ViestiAihe: Puliukon hakemus <3   Puliukon hakemus <3 EmptyMa Loka 06, 2008 10:46 am

Heijaa ^^

Juu eli siis olen nyt 17 täytän elokuun 9 päivä sitte 18.

Ensinnäkin kerron sen että forumissa olen rekisteröitynyt nimellä Pawning Bunny, koska se oli ensimmäinen tunnukseni, mutta olen jälkeenpäin muuttanut peli tunnukseni Puliukko<3:ksi.

Cs:aa pelaan aika paljon yleensä ainakin kerran päivässä, jos ei mitään kummia satu ja yleensä peliaika on noin 2-4 h. päivässä, viikonloppuna varmaanki lähemmäs 5-6h xD.

En hallitse amxmodin käyttöä kovin hyvin, koska en ole tullut käyttäneeksi sitä, mutta olen nopea oppimaan, lisäksi minulla on ystävä tällä servulla adminina, joka varmaan voi opettaa minulle miten amxmodia käytetään (Käyttää nickia Honey<3, nykyään varmaan jotain Hanii<3 tai jotain).

Lisäksi olen aina halunnut olla admin servussa, koska se nyt vaan tuntuis mukavalta Smile

Vastauksen vois lähettää sähköpostiini sami.maaranen@hotmail.com tai sitten vaikkapa vastaa tähän aiheesee ^^.

Juu odotan nyt vastausta terveisiä Smile
Puliukko<3

jocolor Very Happy Smile Twisted Evil Evil or Very Mad Rolling Eyes Wink Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Puliukon hakemus <3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Vauvan hakemus.
» Admin hakemus
» admin hakemus
» Admin hakemus Hopealilja <3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Halinalle's 24/7 Sauna!!! :: Admin hakemukset-
Siirry: